Aké sú výhody elektronickej komunikácie občanov s úradom? Aké životné situácie vie občan cez elektronické služby riešiť? Čo všetko potrebuje na úspešné fungovanie v úradnom elektronickom svete vybaviť a vedieť používať?
Aj to sú témy nášho webinára o elektronických službách, ktorý organizuje DEUS v spolupráci s Digitálnou koalíciou a na ktorý sa môžete pripojiť z pohodlia Vášho úradu 27. 6. 2023 (utorok) od 9.30 do 11.30 hod. v elektronickej forme, teda online cez platformu Microsoft Teams. Veríme, že v ňom opäť nájdu užitočné informácie tí, ktorí pracujú s DCOMom už dlhšie, ale aj tí, ktorí sú menej skúsení.
V prípade záujmu si poznačte termín a stačí, keď v čase začiatku webinára kliknete na tento link.
Ak potrebujete pomôcť s prihlásením, pripravili sme pre vás krátky prehľadný návod, ktorý si stiahnete ako PDF súbor TU. Ak by ste aj napriek tomu mali problém s pripojením, kontaktujte naše CallCentrum: 02/57 26 76 76.
Čo budete potrebovať:
– počítač alebo notebook,
– pripojenie na internet,
– funkčné reproduktory alebo slúchadlá pripojené k vášmu počítaču, aby ste počuli, čo sa bude vysielať. (Mikrofón nepotrebujete, otázky budú zadávané písomne priebežne a zodpovedané v záverečnej časti webinára.)
Program:
– Výhody elektronickej komunikácie a základné pojmy.
– Čo všetko potrebuje občan, aby mohol s úradom komunikovať elektronicky.
– Elektronické služby v praxi: ako na to a aké najčastejšie životné situácie vedia občania takto vyriešiť.
Pre aktuálne informácie sledujte pop-up okná v systéme DCOM a našu webstránku www.zdruzeniedeus.sk alebo www.dcom.sk.