Druh pracovného pomeru – plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Správa sociálnych sietí – Plánovanie, tvorba a publikovanie obsahu na LinkedIn, Facebook, Instagram, TikTok a ďalších platformách cez plánovaciu platformu (Zoomsphere).
- Tvorba stratégie – Spolupráca na kreatívnych kampaniach a ich realizácia.
- Community management – Odpovedanie na správy, interakcia s followermi, zvyšovanie engagementu.
- Spolupráca s influencermi a partnermi – Vyhľadávanie relevantných spoluprác a ich koordinácia.
- Analýza a reporting – Monitorovanie výkonu príspevkov, nastavovanie KPI a optimalizácia obsahu na základe dát.
- Trendspotting – Sledovanie najnovších trendov v digitálnom marketingu a ich aplikovanie na naše kanály.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flexibilná pracovná doba
- Zabezpečený pitný režim, káva, čaj, minerálka, vitamíny
- Moderné pracovné prostredie v centre mesta
- Priateľský kolektív
Informácie o výberovom konaní
Uchádzačov prosíme spolu so životopisom o zaslanie odkazu na portfólo prác, ktoré ste robili (publikované články, spravované webové stránky, sociálne siete, atď.).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
marketing a príbuzné odbory
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk – Expert (C2) alebo Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Canva – Pokročilý
Zoomsphere – Pokročilý
Kontentino – Pokročilý
Capcut – Pokročilý
Facebook Ads Manager – Mierne pokročilý
LinkedIn – Pokročilý
Instagram – Pokročilý
TikTok – Pokročilý
Zoomsphere – Pokročilý
Kontentino – Pokročilý
Capcut – Pokročilý
Facebook Ads Manager – Mierne pokročilý
LinkedIn – Pokročilý
Instagram – Pokročilý
TikTok – Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
minimálne 1 rok na podobnej pozícii
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Zmysel pre detail a dobré analytické schopnosti
- Skúsenosti v oblasti sociálnych médií: Minimálne 2 roky praxe v správe sociálnych sietí – Linkedin, FB, IG a Tiktok
- Dobrá orientácia vo FB Business Manageri a Ads Manageri.
- Znalosť nástrojov Canva, CapCut, Zoomsphere/Kontentino.
- Dobrá orientácia v social media analytike, nastavovanie a sledovanie KPI.
- Základné copywriterské zručnosti a gramatická presnosť.
- Schopnosť vyprodukovať si základný obsah samostatne cez telefón.
- Sledovanie najnovších trendov v digitálnom marketingu a adaptovanie ich pre naše publikum.
- Schopnosť pracovať v tíme a prinášať nové nápady.
- Záujem o digitálny svet, inovácie a technológie sú plusom.
Viac informácií o pracovnej ponuke a možnosť poslať životopis nájdete na tomto odkaze.