Riaditeľ/ka oddelenia publicity a marketingu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme kandidáta s minimálne 8 ročnými skúsenosťami v oblasti PR a marketingu, z toho 5 rokov na vedúcej pozícii. Hlavnou zodpovednosťou bude nastavenie komplexných stratégií v oblasti public relations a marketingu pre organizáciu a realizované projekty. Hľadáme silného kandidáta s excelentnými komunikačnými schopnosťami a jasnou predstavou vybudovania funkčného oddelenia publicity a marketingu. Očakávame vynikajúce ústne a písomné komunikačné schopnosti a schopnosť prezentovať a hovoriť na verejnosti.

Hlavné zodpovednosti:

  • Vytváranie dlhodobej stratégie komunikácie a marketingu pre organizáciu a jednotlivé projekty.
  • Vybudovanie stabilného a funkčného oddelenia publicity a marketingu.
  • Vedenie tímu k dosahovaniu stanovených cieľov. Navrhovanie a implementácia komplexných komunikačných stratégií naprieč rôznymi kanálmi.
  • Koordinácia jednotlivých marketingových tímov (copywriting, sociálne siete, grafický dizajn, SEO/PPC), s dôrazom na efektívne a kvalitné vykonanie marketingových aktivít.
  • Tvorba tlačových správ a výstupov
  • Pravidelný monitoring mediálnych výstupov a mediálneho obrazu o organizácii. Zabezpečenie profesionálnej proaktívnej aj reaktívnej komunikácie s médiami.
  • Prispôsobovanie marketingových stratégií rôznym oblastiam zamerania realizovaných projektov.
  • Realizácia digitálnych stratégií vrátane SEO, PPC, e-mailového marketingu a správy sociálnych sietí s cieľom optimalizovať online prítomnosť organizácie.
  • Efektívne riadenie rozpočtov na marketingové a PR aktivity.
  • Udržiavanie vzťahov s externými partnermi, médiami a dodávateľmi.
  • Analýza a vyhodnocovanie výkonnosti marketingových kampaní prostredníctvom analytických nástrojov a následná optimalizácia na dosiahnutie lepších výsledkov.
  • Prinášanie nových nápadov a riešení na posilnenie pozície značky a jasnej deklarácie odborných kompetencií organizácie a projektových tímov ku komunikovaným témam
  • Riadenie agendy eventov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Flexibilná pracovná doba
  • Zabezpečený pitný režim, káva, čaj, minerálka, vitamíny
  • Príspevok na stravu aj počas prvých 10 dní PN a počas dovolenky
  • Moderné pracovné prostredie v centre mesta
  • Priateľský kolektív

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing a PR

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk – Expert (C2) alebo Anglický jazyk – Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office – Pokročilý
Google Analytics – Pokročilý
Sociálne siete – Pokročilý
Facebook – Pokročilý
Facebook Ads – Pokročilý
LinkedIn – Pokročilý
LinkedIn Ads – Pokročilý
Instagram – Pokročilý
Marketing – Expert
Public relations – Expert
Search engine optimization (SEO) – Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

5 ročné skúsenosti na pozícii PR riaditeľa alebo Riaditeľa marketingu

Počet rokov praxe

8

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Zmysel pre detail a silné analytické schopnosti
  • Zodpovednosť
  • Precíznosť
  • Spoľahlivosť
  • Odolnosť voči stresu
  • Znalosť práce s MS Office na pokročilej úrovni
  • Vynikajúce komunikačné schopnosti
  • Líderské zručnosti

Viac informácií a možnosť poslať životopis nájdete na tomto odkaze.

Ponúkaný plat:

3 500 EUR/mesiac - podľa skúseností uchádzača, finálna mzda bude predmetom rokovania

Miesto výkonu práce:

Bratislava