Junior Social Media a Marketing Manager

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Spravovanie a koordinovanie kampane a day2day manažmentu.
  • Plánovanie, príprava a publikovanie obsahu na sociálne siete a web v súlade so stratégiou a cieľmi projektu.
  • Tvorba obsahu – návrh ideí, tvorba textov, plánovanie, publikovanie postov, stories, videí a iných formátov.
  • Zhromažďovanie a analyzovanie dát návštevnosti a interakcie.
  • Koordinácia a odborný dohľad nad online kampaňami, vrátane nastavenia a priebežného reportingu podľa potrieb projektového riadenia po celú dobu implementácie projektu
  • Každodenná “customer care”, moderácie aktivity komunity po celú dobu trvania  projektu
  • Pozícia pokrýva aj všetky analytické a odborné úkony pre úspešnosť naplnenia aktivít projektu.
  • Plánovanie a realizácia kampaní a súťaží na sociálnych médiách pre zvýšenie zapojenia a povedomia o projekte.
  • Priebežné sledovanie trendov a noviniek v oblasti sociálnych médií, implementácia nových stratégií a prístupov. Spolupráca na vyhľadávaní a oslovovaní na spoluprácu vybrané organizácie, prípadne zaujímavé osobnosti z oblasti digitálnej a zelenej transformácie, práci na scenári, vyhodnocovanie efektívnosti spoluprác.

Termín nástupu: Dohodou

Druh pracovného pomeru: TPP/ full time

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Flexibilná pracovná doba
  • Zabezpečený pitný režim, káva, čaj, minerálka, vitamíny
  • Moderné pracovné prostredie v centre mesta
  • Priateľský kolektív

Informácie o výberovom konaní

Uchádzačov prosíme spolu so životopisom o zaslanie odkazu na portfólio prác, ktoré ste robili (publikované články, spravované webové stránky, sociálne siete, atď.).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Prax na pozícii/v oblasti

  • Minimálne 3 roky agentúrnych skúseností

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Pracovná znalosť grafického dizajnu a strihu videa je podmienkou.
  • Zmysel pre detail a dobré analytické schopnosti.
  • Koordinačné a organizačné schopnosti.
  • Kreatívne myslenie.
  • Skúsenosti s používaním Google Analytics, WordPress alebo podobných nástrojov digitálneho marketingu/riadenia obsahu (alebo schopnosť rýchlo sa naučiť používať).
  • Znalosť aktuálnych trendov a komunikačných kanálov, sociálnych sietí a online/offline marketingových nástrojov.

Viac informácií o pracovnej ponuke a možnosť poslať životopi nájdete na tomto odkaze.

Ponúkaný plat:

2200 EUR

Miesto výkonu práce:

Bratislava