Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Spravovanie a koordinovanie kampane a day2day manažmentu.
- Plánovanie, príprava a publikovanie obsahu na sociálne siete a web v súlade so stratégiou a cieľmi projektu.
- Tvorba obsahu – návrh ideí, tvorba textov, plánovanie, publikovanie postov, stories, videí a iných formátov.
- Zhromažďovanie a analyzovanie dát návštevnosti a interakcie.
- Koordinácia a odborný dohľad nad online kampaňami, vrátane nastavenia a priebežného reportingu podľa potrieb projektového riadenia po celú dobu implementácie projektu
- Každodenná “customer care”, moderácie aktivity komunity po celú dobu trvania projektu
- Pozícia pokrýva aj všetky analytické a odborné úkony pre úspešnosť naplnenia aktivít projektu.
- Plánovanie a realizácia kampaní a súťaží na sociálnych médiách pre zvýšenie zapojenia a povedomia o projekte.
- Priebežné sledovanie trendov a noviniek v oblasti sociálnych médií, implementácia nových stratégií a prístupov. Spolupráca na vyhľadávaní a oslovovaní na spoluprácu vybrané organizácie, prípadne zaujímavé osobnosti z oblasti digitálnej a zelenej transformácie, práci na scenári, vyhodnocovanie efektívnosti spoluprác.
Termín nástupu: Dohodou
Druh pracovného pomeru: TPP/ full time
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flexibilná pracovná doba
- Zabezpečený pitný režim, káva, čaj, minerálka, vitamíny
- Moderné pracovné prostredie v centre mesta
- Priateľský kolektív
Informácie o výberovom konaní
Uchádzačov prosíme spolu so životopisom o zaslanie odkazu na portfólio prác, ktoré ste robili (publikované články, spravované webové stránky, sociálne siete, atď.).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Prax na pozícii/v oblasti
- Minimálne 3 roky agentúrnych skúseností
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Pracovná znalosť grafického dizajnu a strihu videa je podmienkou.
- Zmysel pre detail a dobré analytické schopnosti.
- Koordinačné a organizačné schopnosti.
- Kreatívne myslenie.
- Skúsenosti s používaním Google Analytics, WordPress alebo podobných nástrojov digitálneho marketingu/riadenia obsahu (alebo schopnosť rýchlo sa naučiť používať).
- Znalosť aktuálnych trendov a komunikačných kanálov, sociálnych sietí a online/offline marketingových nástrojov.
Viac informácií o pracovnej ponuke a možnosť poslať životopi nájdete na tomto odkaze.