Junior Social Media a Marketing Manager

Hľadáme kreatívneho spolupracovníkova s organizačnými schopnosťami, ktorý bude kľúčovým článkom nášho komunikačného tímu pri realizácii osvetovej kampane a komunikácie s cieľovými skupinami.

Typ úväzku – dohoda o pracovnej činnosti

Opis činností: Správca a koordinátor kampane a day2day manažmentu –  pripravuje obsah na sociálne siete, ktorý je in-line so stratégiou a cieľmi projektu. Zabezpečuje najmä návrh ideí, tvorbu textov, plánovanie, publikovanie postov, stories, videí a ďalších formátov. Zhromažďuje a analyzuje dáta návštevnosti a interakcie. Každodenná  „customer care“, moderácie aktivity komunity po celú dobu trvania  projektu. Koordinácia a odborný dohľad nad online kampaňami vrátane nastavenia a priebežného reportingu podľa potrieb projektového riadenia po celú dobu implementácie projektu. Koordinácia a odborný dohľad na plneniami komunikačnej kampane projektu. Pozícia pokrýva aj všetky analytické a odborné úkony pre úspešnosť naplnenia aktivít projektu.

Bližšie špecifikované činnosti:

  • Podpora v oblasti komunikácie – spolupráca pri príprave komunikačných materiálov, správa emailovej komunikácie a koordinácia a podpora spolupráce s partnermi.
  • Tvorba newsletterov a informačných materiálov – aktívna účasť na ich príprave, tvorbe a distribúcii.
  • Práca s tabuľkami a dátami – spracovanie, evidencia a organizácia údajov pre potreby projektu, vrátane analytickej podpory.
  • Podpora pri konferenciách a podujatiach – zabezpečenie organizačnej a komunikačnej podpory počas realizácie projektových aktivít.
  • Kreatívne návrhy a tvorba textov – generovanie originálnych nápadov a písanie pútavých textov v súlade s cieľmi projektu, tvorba contentu pre jednotlivé komunikačné kanály.
  • Analýza a odborná podpora – vyhodnocovanie úspešnosti aktivít a poskytovanie analytických vstupov pre optimalizáciu projektu.

Vzdelanie:

  • Ideálne VŠ. I. alebo II. stupňa so zameraním na komunikáciu, PR, marketing
  • Kurz alebo školenie z oblasti digitálneho marketingu, tvorby obsahu či správy sociálnych sietí je veľkým plus.

Skúsenosti:

  • Skúsenosť s písaním textov, tvorbou obsahu či prácou na projektoch.
  • Základy práce s analytickými nástrojmi (napr. Google Analytics)
  • Skúsenosť s prípravou a odosielaním newsletterov (napr. Mailchimp alebo podobné platformy).
  • Znalosť práce s tabuľkami (Excel, Google Sheets) a spracovaním dát.

 

Predpoklady uchádzača:

  • Kreatívne myslenie: Uchádzač by mal byť nápaditý, schopný prichádzať s novými a zaujímavými nápadmi na obsah.
  • Organizovaný a spoľahlivý: Dobrá schopnosť plánovať, sledovať termíny a efektívne organizovať vlastnú prácu.
  • Komunikatívny: Výborné komunikačné schopnosti, schopnosť plynulo komunikovať s partnermi, tímom a členmi komunity.
  • Analytické myslenie: Schopnosť pracovať s dátami, analyzovať ich a vyvodzovať závery pre ďalšie zlepšenia.
  • Proaktívny a flexibilný prístup: Mal by byť schopný samostatne identifikovať potreby projektu a byť ochotný prispôsobiť sa meniacim sa požiadavkám.
  • Empatický a orientovaný na ľudí: Príjemné vystupovanie a schopnosť efektívne riešiť potreby a požiadavky komunity.

 

Táto pozícia je ideálna pre niekoho, kto má záujem o prácu v dynamickom prostredí, rád sa učí nové veci a nebojí sa výziev spojených s digitálnym marketingom, komunikáciou a projektovým manažmentom.

Ponúkaný plat:

21,00 €/brutto hod.

Miesto výkonu práce:

Bratislava